utorak, 02 decembar 2014 13:53

Isprobajte “barre” – joga balet vežbe

Objavila
Ocenite ovaj članak
(2 glasova)

Barre je ekstra popularna vrsta vežbi inspirisanih joga balet potezima. Sa njima dobijate lepu mišićnu masu, a popravljate balans, fleksibilnost i lakoću pokreta.

Ne morate da budete balerina niti posebno vešti u plesu da biste savladali “barre”. Ukoliko unajmljujete ličnog barre trenera, kao što to rade Madona ili Natali Portman, to može biti poprilično skupo. Ali, tu smo mi i mnoštvo dobrih video tutorijala.

O čemu se radi?

Barre vežbe predstavljaju kombinaciju plesa, pilatesa i joge. Iako se programi malo razlikuju osnova je da se oslanjaju na težinu tela i otpor. Ove vežbe su posebno namenjene onima koji žele da zadrže kilograme i oblikuju telo, a ako želite da smršate moraćete uključiti i malo kardio vežbi i dijetu u program.

Vežbe možete obavljati uz ogradu, balet šipke ili uz pomoć stolice. Takođe možete koristiti lopte, trake za rastezanje, laganije tegove, … Časovi se obično odvijaju u sobi sa staklima i podom od bambusa ili sa tepihom. Traju manje od sat vremena (10 do 15 minuta istezanja, 10 do 15 minuta dizanja tegova, 20 do 30 minuta barre vežbi i 10 minuta vežbi na podu za stomačne mišiće. Sve se završava sa laganim istezanjem).

 

Jednostavnost i korisnost

Barre od vas ne zahteva ništa posebno, nikakvu posebnu opremu niti pripremu. Nije bitno kakvog je oblika vaše telo, koliko ste aktivni i fit, da li imate plesnog iskustva i da li ste radili jogu. Bitno je da ste raspoloženi za vežbu i željni da isprobate nešto novo. Pored toga što daje fenomenalne rezultate kada je oblikovanje tela u pitanju ni jedna vežba ne popravlja držanje tela kao ova.

 

U kući

Ove vežbe možete obavljati i u udobnosti svog doma. Da biste počeli sve što vam treba je stolica, čvrsta šipka/vešalica za peškir (ili neka slična šipka postavljena vodoravno duž zida). Poslužiti može i sto. Pored Youtube tutorijala postoje čak i aplikacije, koje vas vode kroz barre vežbe.

Uradite prvo 10 do 15 minuta vežbi rastezanja, podižite lagane tegove (ili flaše napunjene vodom) 10 minuta, pa se bacite na ove vežbe – pratite ovih par video snimaka i nađite najbolju kombinaciju barre vežbi za vas:

Izvor: http://lifepressmagazin.com

Pročitano 1725 puta

Medije

Prijavljivanje/Registracija