Lepota i zdravlje žena

Lepota i zdravlje žena (47)

Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Iako je medicina veoma uznapredovala, ovaj ukusni napitak i dalje važi za neprikosnoveni melem za pluća, kašalj i začepljene sinuse.

Sezona je gripa i prehlada, i većina ljudi trenutno ima problema sa nadraženim grlom.

Iako ste možda već bili kod lekara, potrebno je određeno vreme da terapija počne da deluje, a vi osetite olakšanje.

Ako želite da ubrzate svoj oporavak, okrenite se starom leku naših baka kojim su nam u detinjstvu lečile kašalj i bol u grlu, a koji i naši lekari i dan danas preporučuju kao pravi melem za pluća. U pitanju je prepečeno mleko.

Ovaj napitak poznat je još i kao šerbet i karamel mleko, a kako god da ga zovu, svi imaju isti zaključak - ono efikasno ublažava kašalj, ubrzava sazrevanje i iskašljavanje sekreta iz grla, ublažava bol u grudima i plućima prilikom jakog kašlja i umirujuće deluje na ceo organizam.

Recept: 2-3 kašičice šećera stavite u džezvu i zagrejte na ringli. Šećer će se brzo otopiti, zato je bolje da se ne udaljavate od šporeta, jer lako zagori. Čim postane tečan i zlatne boje, odmah sipajte mleko (2-3 dl) u džezvu, a zatim pustite da provri.

Ostavite da se malo prohladi, pa popijte dok je još vruće.

Zašto treba da pijete prepečeno mleko

Sinusi i curenje nosa

Dok se šećer topi, oslobodiće se slab dim oštrog mirisa. Ako imate upalu sinusa, zapušen nos ili curenje nosa, blago se "inhalirajte" ovim mirisom. Vodite računa da ne preterate - udahnite samo nekoliko puta ovaj dim kroz nos, jer ako preterate, može doći do glavobolje.

Kašalj

Ako vas je uhvatio suvi kašalj i grebanje u grlu, najbolje je odmah pripremiti prepečeno mleko. Ono će umiriti bol i grebanje u grlu, a takođe će i ubrzati proces sazrevanja kašlja, a samim tim i trajanje prehlade.

Bol u grudima

Kako kašalj sazreva, tako dobijamo sve jače napade kašlja, koji mogu da izazovu i jak bol u plućima i grudima, naročito kod pušača. U ovom slučaju, srpski lekari još uvek preporučuju prepečeno mleko kao pravi melem za pluća.

Lepši san

Mislite da deca piju toplo mleko pred spavanje tek onako? Varate se! Vruće mleko pre nego što legnete opustiće čitav organizam, pa ćete brže zaspati, a san će vam biti lepši i kvalitetniji.

Napomena: Ako vam je šećer prilikom pripreme zagoreo, bacite ga i otopite novi, jer vam zagoreo neće pomoći, već može samo da izazove mučninu.

Takođe, ako imate temperaturu, ne bi trebalo da konzumirate mlečne proizvode.

Ako vam se ukus prepečenog mleka dopadne, kao što je to slučaj kod većine ljudi, možete ga piti i kada niste bolesni, jer ne može da vam naškodi.

Možete da probate i da umesto šećera otopite nekoliko negro bombona - možda vam zvuči kao suluda kombinacija kada se pravi sa mlekom, ali ukus je zapravo odličan, a efekat, prema tvrdnjama mnogih, još jači nego kada je u pitanju šećer.

 

 

Izvor: http://stil.kurir.rs/

četvrtak, 12 januar 2017 15:44

Januarska dijeta: Recite zbogom zimskim kilogramima

Objavila
Ocenite ovaj članak
(1 Glas)

 

Tokom novogodišnjih i božićnih praznika zbog bogate trpeze mnogi "nabace" koji kilogram viška. Obilni obroci uglavnom opterete želudac i celokupni probavni sistem pa je neophodno da posle praznika redukujete ishranu. Uz rigorozniji jelovnik koji podrazumeva da iz ishrane izbacite masnu, prženu i začinjenu hranu, slatkiše, sokove i grickalice, možete za mesec dana da smršate i do 10 kilograma.

Da biste vratilu težinu i skinuli višak, neophodno je da ne jedete crveno meso, a u jelovnik ubacite isključivo barenu piletinu ili ribu.

Za doručak bi trebalo da jedete žitarice ili jogurt sa niskim sadržajem masti, a jednom do dva puta nedeljno možete da pojedete i kuvano jaje. Kafa je dozvoljena, ali bez šećera kao i šolja zelenog čaja koja ubrzava mršavljenje ali i jača imunitet. Pored barenog belog mesa, za ručak je najbolje jesti čorbe od povrća, ograničenja nema pa ih možete pripremati sa bilo kojim povrćem.

Mleko i mlečne proizvode treba jesti umereno i birati one sa niskim procentom masti. Večera bi trebalo da bude lagana, možete, recimo, da napravite salatu sa maslinovim uljem i pojedete manji komad barenog belog mesa.

Da bi se kilogrami što pre izgubili važno je da obroke jedete na vreme i u jednakim vremenskim razmacima. Preporučuju se dve užine u toku dana, i tada smete da jedete orašaste plodove, do 50 g dnevno, kao i razne vrste voća. Najbolje je da konzumirate citruse, jer im je sada sezona, bogati su vitaminom C i pomažu da se masnoća što pre sagori.

Između obroka pijte što više vode, a ukoliko vam se prijede nešto slatko dozvoljena je jedna kašičica meda. Da bi dijeta bila što efikasnija savetuje se pola sata laganog vežbanja ili šetnje u toku dana.

 

PRIMER JELOVNIKA

Doručak: ovsene pahuljice sa voćem i zeleni čaj

Užina: jabuka ili 50 g badema

Ručak: supa od povrća, i parče kuvanog mesa ili ribe

Užina: sušeno voće po izboru

Večera: manje parče kuvanih pilećih prsa ili ribe, kuvano jaje, parče sira ili šolja jogurta sa manjim procentom masti

 

Izvor: www.stvarukusa.rs

subota, 12 novembar 2016 14:02

Ogledalce, ogledalce čak i na noktima

Objavila
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Jesen je već na izmaku, a zima je već zakucala na vrata, tako da su i naši garderoberi, sasvim prirodno, poprimili nijanse nekih tmurnijih boja. To, u prevodu, znači samo jedno, a to je da možemo beskrajno da eksperimentišemo sa manikirom jer nećemo rizikovati da izgledamo prešareno.

 

 

 

Ako je suditi po Instagramu, jedan od najaktuelnijih manikira je onaj sa takozvanim ‘ogledalo efektom’.

Varijante su praktično bezbrojne, a na tebi je samo da odabereš boju, a neke od ovih fotografija će ti možda pomoći u izboru.

 

 

Ovu ideju možeš predložiti osobi kod koje uređuješ nokte, a možeš pokušati i sama isti efekat da postigneš kod kuće, a u tome će ti pomoći naredni video tutorijal.

 

Izvor : http://www.savrsena.com/

Ocenite ovaj članak
(1 Glas)

Svako makar jednom u životu pogreši. Istina, teško je tvrditi da je to bilo samo jednom, a posebno ako računate sve one stvari za koje ste do danas mislili da ih radite kao i ostatak ljudi na planeti, kad ono- vi ne znate ono što oni znaju… Ako ste računali da stvari poput tehnike nanošenja laka za nokte znaju svi, što bi se reklo od 7 do 77 godina, ili i pre sedme, varate se. Test sa specifičnim šljokica lakom pokazuje da su neka pravila sasvim nepoznata! 

Takozvani „Ispravan postupak“ može se naći na YouTube-ui to na kanalu Kelli Marisse koja objašnjava u čemu smo do sada grešili, i kako da to najlakše ispravimo. Umesto da, kako ste obično činili, namažete jedan ili 3 sloja laka sa šljokicama i čekate da se osuši, Kelli ima mnogo bolji predlog. Za njenu tehniku biće vam potreban sunđerčić, kakav obično koristite za šminkanje, bezbojan lak za prvi sloj, ali i lak kojim ćete finiširati svoje super slatke šljokice na noktima.

 

Pažljivo pogledajte videoi sve će vam se samo kazati 

 

Izvor : http://citymagazine.rs/

  za nokte sa šljokicama

subota, 07 maj 2016 23:16

OPSESIVNO PREJEDANJE - KAKO GA PREVAZIĆI

Objavio
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Opsesivno prejedanje je poremećaj koji nas tera da jedemo i kada nismo gladni. Opsesivno prejedanje dovodi vremenom do niza opasnih simptoma i bolesti kao što su povišen holesetrol, visok krvni pritisak, infarkt miokarda, dijabetes, moždani udar, gojaznost i psihički problemi.

 

Najčešći simptomi opsesivnog prejedanja:


Prekomerni unos hrane, često jedete sami ili se krijete kad jedete, depresija, izbegavanje ljudi i društva, veoma nisko samopouzdanje, česte promene raspoloženja, stres, anksioznost.

Kako prevazići prejedanje 


Jako je bitno pre svega prepoznati problem. Stres i probleme na poslu ili u kući nećemo rešiti prejedajući se. Mi nakon prejedanja osetimo kratkotrajno zadovljstvo ili mir ali treba shvatiti da je to kratkotrajno i da zavaravamo sami sebe i na žalost samo uništavamo svoje zravlje. Prejedanje nastaje pre svega iz osećaja velikog nezadovoljstva u životu na bilo kom polju. Takođe može se javiti  i kada smo premoreni, kad nam je dosadno, kada razmišljamo o hrani, kada razmišljamo o izgledu svog tela, kada nesvesno jedemo uz gledanje filmova. Treba shvatiti da unosom hrane samo stvaramo lažni osećaj sreće koji nam suštinski u životu nedostaje i da time ne rešavamo ni jedam problem naprotiv dodajemo proobleme. Ovaj osećaj sreće je kratkotrajan i zato i imamo potrebu da ponovo jedemo i kad nismo gladni. 

Naše misli su naše najveće oružje u ovoj borbi.

Naučite da rešavate svoje probleme da im se suprodstavljate, a ne da ih „jedete“. Naučite da kontrolišete svoje negativne emocije.Hranite se zdravo, pažljivo birajte šta kada i u kojoj količini jedete, ne jedite samo nego sa porodicom ili prijateljima, jedite za stolom, a ne u krevetu ili dok gledate TV. Vežbanjem ne samo da skidate visak kilograma, već izbacujete iz sebe sav nakupljeni stres, negativne emocije, frustracije, bes. Družite se što više šetajte, provodite vreme sa prijateljima i porodicom, ne zatvarajte se u svoju sobu nikada. Ako ne uspete sami nije sramota potražiti stručnu pomoć psihoterapeuta .

 

 

izvor:http://www.modnivrisak.com/

 

Ocenite ovaj članak
(3 glasova)

Inspiracija za šminku i lepotu stiže nam sa svih strana – iz modnih magazina, sa interneta ili YouTube kanala poznatih blogerki. Međutim, sve češće se za uvid u vodeće trendove okrećemo društvenim mrežama, a ponajviše Instagramu. Stoga, evo koja će tri beauty trenda vladati ovog proleća, sudeći prema učestalosti njihovog pojavljivanja na ovoj društvenoj mreži.

 

Crveni karmin

 

Bez obzira na godišnje doba i priliku, usne sa crvenim karminom su must-have. Prolećni dani pravo su vreme da se odvažite na nošenje jarkih boja na usnama, a ukoliko niste spremne na eksperimente u vidu neobičnih nijansi, klasičan crveni ruž uvek je dobar i proveren izbor.

Zlatna senka

Iako zlatne tonove automatski vezujemo za novogodišnji period ili, eventualno, jesenje dane, ove prolećne sezone to se menja. Ipak, umesto šljokica, odaberite mat nijanse zlatnih senki koje “vuku” na tonove breskve. Uz samo malo crnog ajlajnera i odgovarajću maskaru, vaše oči biće zavodljivije nego ikad.

Plavi ajlajner

Ovaj trend više će vas asocirati na leto, ali nije rano da počnete da ga nosite već sada! Plavi ajlajner, umesto standardnog crnog, osvežiće vaš izgled i u potpunosti ga transformisati. Ipak, ovaj look preporučujemo samo za veče, a danju ga mogu poneti one najhrabrije među vama.

Izvor: http://www.lepotaizdravlje.rs/

nedelja, 10 april 2016 18:58

Trend pletenica

Objavila
Ocenite ovaj članak
(4 glasova)

Trend pletenice u kosi već nekoliko sezona caruje medju frizurama. Skoro svaka slavna ličnost je u nekom trenutku imala ispletenu kosu. S obzirom da je pletenica brza i zabavna zamena za konjski rep, a i da s njom može da se postigne i kežual i glamurozan izgled, nije ni čudo što joj popularnost raste vrtoglavom brzinom. Tolika popularnost potisnula je los imidz pletenica kao staromodne frizure.

Ocenite ovaj članak
(1 Glas)

Imate tipičan posao u kancelariji koji zahteva dugo sedenje za računarom? Ili kod kuće, takođe za računarom, pa još i ako učite. Ovakvo dugo sedenje u kombinaciji sa malo kretanja može da prouzrokuje razne bolove i poteškoće, a posebno je štetno za kičmu. Najčešće posledice dugog sedenja su slabi i kruti mišići, kao i skraćene tetive i ligamenti, što u krajnjoj meri uzrokuje loše držanje i bolove u kičmi i vratu. Najbolje rešenje su vežbe, a evo koje mi preporučujemo.

Ptica-pas

 

Postavite se na kolena i dlanove tako da leđa budu ravna. Istovremeno podižite jednu ruku i jednu suprotnu nogu. Zadržite ravna leđa i uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

Podizanje kukova

Lezite na pod i raširite noge da vam kolena budu negde u širini ramena. Podižite kukove držeći ostatak tela na podu. Uradite 4 serije po 15 ponavljanja.

Leđna ekstenzija

Lezite potrbuške na pod. Podignite gornji i donji deo tela i zadržite se kratko u tom položaju. Uradite 4 serije po 10-15 ponavljanja.

Bočno podizanje

Većina nas nema kod kuće tegove, ali bilo kakvo opterećenje je praktično, na primer 2 boce od po 2 litre vode. Sedite i naslonite se grudima na kolena. Podižite samo ruke sporo ih vraćajte nazad. Uradite 4 serije po 12-15 ponavljanja.

Izvor: http://www.lepotaizdravlje.rs/

petak, 12 februar 2016 00:45

Koliko zaista volite svoje telo?

Objavila
Ocenite ovaj članak
(2 glasova)

Mi veoma često previše kritički posmatramo svoje telo i skloni smo da imamo nerealna očekivanja koja se nekada graniče sa surovošću. Ne volite svoje grudi, ne možete da se pogledate u ogledalo a da ne primetite „jake“ bokove, tanke noge, debele ruke..

Strana 1 od 4

Prijavljivanje/Registracija